Veelgestelde vragen / FAQ


Ik heb een vraag over mijn bestelling en/of betaling.

Voor al uw vragen betreft bestellen en betalen kunt u kijken op de pagina Bestellen en betalen.

Ik heb een vraag over de levertijd & verzending

Voor al uw vragen betreft levertijd en verzending kunt u kijken op de pagina Levertijd & verzendkosten.

Ik heb een vraag over retourneren

Voor al uw vragen betreft retourneren kunt u kijken op de pagina Retourneren.

De lamp werkt niet naar behoren, wat nu?

Wij testen de lampen uitvoerig voordat deze verzonden worden. Als de lamp om wat voor reden dan ook niet werkt, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier, dan kijken we samen waar dat aan zou kunnen liggen en zorgen wij voor een passende oplossing.

Ik zou graag een andere afmeting van touw of steigerbuis willen voor mijn lamp, kan dat?

Als u een andere afmeting wenst of u heeft een ander idee qua afwerking, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Omdat alle lampen, met zorg en aandacht, handgemaakt worden kunt u zelf invloed hebben in het maakproces. U kunt hierbij aangeven welke lengte of afwerking u wenst. Bekijk meer redenen waarom het zo leuk is om te kiezen voor persoonlijk handgemaakte producten op de pagina Waarom kiezen voor handgemaakt?.

Ik wil mijn bestelling afhalen, kan dat?

Als u uw bestelling zelf wilt ophalen dan is dat geen probleem. Dat kan in overleg. Dit is alleen op afspraak mogelijk. Neem contact met ons op via het contactformulier om een afspraak te maken voor het afhalen van uw bestelling.

Waar kan ik met mijn klacht terecht?

Is er iets waar u niet tevreden over bent? Dat is vervelend. Laat het ons weten via het contactformulier dan zullen wij uw klacht met zorg in behandeling nemen en een passende oplossing bieden.

Het antwoord op mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?

Staat het antwoord op uw vraag niet op deze pagina, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier. Dan zorgen wij dat u binnen 1 werkdag het antwoord heeft op uw vraag.